هیچ محصولی یافت نشد.

میکروسوئیچ اشنایدر الکتریک

فروشگاه اینترنتی دیجی اشنایدر ارائه دهنده انواع محصولات الکتریکال برند اشنایدر الکتریک از جمله میکروسوئیچ اشنایدر می‌باشد. میکروسوئیچ یا لیمیت سوئیچ دسته‌ای از سوئیچ‌های مکانیکی است که برای قطع و وصل جریان برق در یک مدار الکتریکی به کار می‌روند.

استفاده آسان و کاربردهای فراوان در کنار مقاومت بالا و تحمل جریان‌های بالاتر در مقابل سایر سنسورها و بسیاری از مزایای دیگر در این ابزار موجب شده که تولید کنندگان این محصول، انواع آن را برای کاربرد در صنایع مختلف تولید کنند. میکروسوئیچ اشنایدر یکی از انواع محصولات باکیفیت موجود در بازار است. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات برقی است که فعالیت خود را با تولید انواع لیمیت سوئیچ آغاز کرده است.

هم اکنون این شرکت، با تولید انواع فشاری، غلتکی، اهرمی، بالابر، تابلویی، مغناطیسی، صلیبی و… در دنیا حرف اول را می‌زند. با مراجعه به نمایندگی فروش این محصول می‌توانید با اطمینان خاطر محصول اورجینال را با کیفیت بالا دریافت نمایید.

فروش میکروسوئیچ اشنایدر

خرید میکروسوئیچ

این وسیله یک فعال کننده دارد و سه پایه که با نام‌های common ، normally open و normally closed نامیده می‌شوند. این وسیله به عنوان یک ابزار برای کلید زنی سریع و ناگهانی شناخته می‌شود، آن‌ها با استفاده از یک اهرم فنر دار برای باز و بسته کردن مجموعه‌ای از تماس‌های داخلی در داخل یک واحد عمل می‌کنند. برای دیدن محصولات میکروسوئیچ در سایت اشنایدر الکتریک کلیک کنید.

کاربرد میکروسوئیچ اشنایدر

از این ابزارها در دستگاه‌های مصرفی و تجهیزات صنعتی استفاده می‌شود. برنامه معمول این دستگاه‌ها در قفل درها، اجاق‌های مایکروویو یا جاهایی است که قبل از روشن شدن دستگاه باید درب بسته شود. از انواع مختلف این محصول در دستگاه فروش خودکار یا وندینگ ماشین‌ها نیز استفاده می‌شود. در آسانسور از این دستگاه‌ها به عنوان سوئیچ ایمنی درب استفاده می‌شود.

قیمت میکروسوئیچ اشنایدر

این نوع از سوئیچ‌ها می‌توانند بسیار حساس طراحی شوند. از چنین طرح‌هایی می‌توان در تجهیزات بسیار دقیق، مانند زمانی که لازم است، جریان هوا یا گازهای دیگر از طریق سیستم اندازه گیر‌ی شود، استفاده کرد. این دستگاه‌ها در صنعت، اغلب در مدارهای کنترل، مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده در صنعت خودروسازی برای مثال در قسمت بالابر شیشه، دزدگیر خودروها و صنایع سنگین مانند جرثقیل، بالابرها، ماشین‌های تراش، ماشین‌های برش و غیره از بخش‌های دیگری است که کاربرد این وسیله را در آن‌ها مشاهده می‌کنیم.

در صنایع پزشکی، لوازم خانگی و دستگاه‌های کپی و حتی وسایل کوچکی مثل ماوس و کیبورد کامپیوتر هم نیاز به لیمیت سوییچ‌ها وجود دارد.

این وسیله پرکاربرد برای کاربرد‌های رباتیک نیز بسیار رایج است.

انواع 

میکروسوییچ‌ها کاربردهای گسترده‌ای دارند و به اشکال مختلفی تولید می‌شوند. از انواع این محصول می‌توان به فرم فشاری، غلتکی، اهرمی، فنری و… اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود ساختار و مورد استفاده متنوع دارند. عمر عملیاتی میکروسوئیچ‌ها به طور کلی بسیار زیاد است و در میلیون‌ها چرخه به کار می‌رود.

انواع مورد استفاده در محصولات مصرفی به طور کلی از لیمیت‌ سوئیچ‌های سبک‌تری نسبت به محصولات صنعتی برخوردار هستند، اما هزینه پایین این قطعات باعث می‌شود تا در صورت لزوم یا در صورتی که انجام آن به صرفه باشد، از قطعات با عمر بالاتر استفاده کرد.

میکروسوئیچ فشاری

تنوع میکروسوییچ‌ها و انواع آنها بیشتر مربوط به تنوع شکل فیزیکی سر تحریک (Actuator Head) آنها است. انواع فشاری معمولا دارای یک شاسی فشاری در این قسمت هستند. در حالی که مثلا انواع فنری دارای یک فنر با قابلیت حرکت در جهات مختلف هستند و انواع غلتکی دارای کلید محدودکننده غلتکی هستند که کاربرد آنها را از هم متفاوت می‌کند.

میکروسوئیچ آسانسور

همانطوری که گفته شد، ایت قطعه از قطعات ضروری موجود در آسانسور هستند و معمولا در آسانسور‌ها از دو نوع غلتکی و پروانه‌ای این محصول استفاده می‌شود.

نمایندگی فروش میکروسوئیچ اشنایدر

میکروسوئیچ صنعتی

وقتی که صحبت از انواع صنعتی محصولات می‌شود، معمولا لازم است که قطعات با کیفیت بالاتر استفاده شوند. لیمیت سوئیچ‌های صنعتی نیز به دلیل کاربرد در صنعت از قطعاتی تشکیل شده‌اند که عمر بالاتری دارند و با اشکال مختلف فشاری، سوزنی، غلتکی و… موجود هستند. این مدل‌ها معمولا برای استفاده در جریان‌های بالا، طراحی می‌شوند.

در دیجی اشنایدر هم امکان خرید حضوری و هم اینترنتی برای شما وجود دارد. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد قیمت اشنایدر الکتریک و غیره می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

فروشگاه دیجی اشنایدر : 02133998454 و 02133947360

کارشناس دیجی اشنایدر : 09126214246