هیچ محصولی یافت نشد.

شاسی اشنایدر | زیر مجموعه لوازم برق صنعتی

فروشگاه اینترنتی دیجی اشنایدر ارائه دهنده انواع محصولات الکتریکال برند اشنایدر الکتریک از جمله شاسی اشنایدر می‌باشد. شاسی اشنایدر در صنعت برق برای ارسال فرمان به کنتاکتورها و رله‌ها استفاده می‌شود. این فرمان می تواند حاوی داده هایی مانند دستور قطع یا وصل جریان باشد.

فروش شاسی اشنایدر

یکی از لوازم حفاظتی و امنیتی در مدارهای الکتریکی می‌باشد. طیف جدید شاسی‌های تولید شده از قدرت بیشتری در برابر تماس مستقیم برخوردار است و خطرات احتمالی کارگران را کاهش می‌دهد. برای مشاهده سایت اشنایدر الکتریک کلیک کنید.

شاسی اشنایدر

با توجه به این موضوع می‌توانیم به اهمیت کیفیت شاسی‌ها پی ببریم. هر چقدر هم که شما از تجهیزات حفاظتی با کیفیت بالا استفاده کنید باز هم تفاوتی ندارد، سیستم شما بدون استفاده از یک شاسی خوب کیفیت و امنیت مطلوب را نخواهد داشت.

شرکت اشنایدر فرانسه فروش شاسی اشنایدر را با بالاترین کیفیت و مطابق با آخرین استانداردها و تکنولوژی‌های موجود تولید می‌کند!

قیمت شاسی اشنایدر

در صورتی که قصد خرید شاسی‌های اشنایدر را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید. می‌توانید در فروشگاه اینترنتی ما انواع شاسی‌های اشنایدر و تجهیزات برق صنعتی را مشاهده نمایید. در دیجی اشنایدر هم امکان خرید حضوری و هم اینترنتی برای شما وجود دارد. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد قیمت اشنایدر الکتریک و غیره می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اشنایدر الکتریک اینجا کلیک کنید.

فروشگاه دیجی اشنایدر : 02133998454 و 02133947360

کارشناس دیجی اشنایدر : 09126214246

کاربرد شاسی اشنایدر

همانطور که گفته شد شاسی‌های اشنایدر در دسته تجهیزات حفاظتی تولید شده توسط این شرکت قرار می‌گیرد. به صورت کلی از شاسی‌های اشنایدر برای محافظت از تابلو برق‌ها و موتورهای الکتریکی استفاده می‌شود. اما کاربرد شاسی اشنایدر بسیار بسیار فراوان است.

1 . شما می‌توانید با استفاده از شاسی‌های اشنایدر سرعت عملکرد رله خود را افزایش دهید

2 . همچنین می‌توانید به کمک آن از ایجاد جرقه یا سوختگی در محل اتصال رله‌های حرارتی جلوگیری کنید.

3 . همانطور که گفته شد از شاسی‌ها غالبا در تابلو برق‌ها استفاده می‌شود. از این تابلو برق‌ها می‌توان به تابلو برق‌های استفاده شده در صنایع نفت و صنایع سیمان اشاره کرد. این مثال کوچک خود می‌تواند ضامن بسیار خوبی برای کیفیت شاسی‌های اشنایدر باشد.

انواع شاسی اشنایدر

همانطور که گفته شد وظیفه اصلی شاسی‌ها ارسال فرمان قطع و وصل به رله‌ها و کنتاکتورها است. شرکت اشنایدر شاسی‌های را در انواع شاسی اشنایدر چه از نظر کاربرد و چه از نظر ظاهر تولید کرده است. شاسی‌های تولید شده در این شرکت از نظر تنوع شکل و رنگ بسیار متنوع هستند. برای مشاهده شاسی اشنایدر در سایت اشنایدر الکتریک روی لینک کلیک کنید.

از مهم‌ترین شاسی‌های تولید شده در این شرکت می‌توان به شاسی‌های زیر اشاره کرد.

1 . شاسی استپ

شاسی استپ از یک سری قرمز رنگ به همراه یک بدنه فلزی تشکیل شده است.

2 . شاسی استپ قارچی

شاسی استپ قارچی نیز در بالای بدنه فلزی خود یک سری قارچی شکل دارد و این سری این امکان را به اپراتور می‌دهد که در مواقع اضطراری، به سرعت و از همه جهات امکان استفاده از آن را داشته باشد.

3 . شاسی استارت

شاسی استارت اشنایدر همانند شاسی استپ کار می‌کند با این تفاوت که از یک سری سبز رنگ به همراه بدنه فلزی تشکیل شده است.

شاسی اشنایدر

مزایای خرید شاسی اشنایدر

همانطور که گفتیم استفاده از یک شاسی خوب و با کیفیت نقش بسزایی در امنیت مدار شما دارد. در اینجا به چند نمونه از مزایای خرید شاسی اشنایدر اشاره می‌کنیم :

1 . محافظت بسیار بهتر نسبت به نمونه‌های مشابه دارد.

2 . می‌تواند به راحتی با دیگر اجزای مدار مطابقت پیدا کرده و عملکرد خود را با آن‌ها تنظیم کند.

3 . تنوع بسیار بالایی در انواع اندازه‌های شاسی اشنایدر موجود است به طوری که تا اندازه 108 قطب آن را می‌توانید به راحتی پیدا کنید.

4 . در ایران بسیار در دسترس بوده و از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است.

5 . به راحتی و به صورت مستقیم می‌توان شاسی‌های اشنایدر را با ” ام ای سی ” تعویض کرد.

6 . در دو نوع دبل فید و سینگل فید موجود است. در نتیجه حق انتخاب شما را افزایش می‌دهد.

7 . برچسب‌های شناسایی فاز به شاسی متصل نیستند بنابراین شما انتخاب نصب بالا یا پایین را دارید.